PERSBERICHT - Officiële naamsonthulling en feestelijk open huis MFC Aardenburg 1 maart

Vrijdag 1 maart wordt de nieuwe officiële naam - aangedragen door de stadsraad - van het MFC in Aardenburg feestelijk onthuld door burgemeester Marga Vermue en is er een open huis voor alle belangstellenden.

Om 13:30 uur onthullen de kinderen van kinderopvang de Opkikker en de basisschool Op Dreef samen met burgemeester Marga Vermue de officiële naam. Ook wordt dan de naam van het Kindcentrum – de samenwerking tussen de school en de kinderopvang – bekend gemaakt. Aansluitend is er vanaf 14:30 uur een open huis tot in in de avonduren. Belangstellenden zijn dan welkom om het gebouw te bekijken. De gebruikers geven rondleidingen door het gebouw en organiseren tal van workshops en activiteiten. Ook zijn er kraampjes om wat te eten en te drinken. Afsluitend wordt er livemuziek gespeeld.

Meer info

Adres: Burchtstraat 5a, Aardenburg. Meer informatie over het definitieve programma en tijden van de activiteiten zijn later te vinden op www.gemeentesluis.nl.

Uitnodiging MFC Aardenburg

Klik hier voor de flyer met het volledige programma vanuit MFC Aardenburg