• Uitnodiging Cultuur- en Contactbijeenkomst - maandag 15 april

Na het succes van de vorige Cultuur Contact- en Inspiratieavond op 8 juni 2022, is het tijd voor een vervolg! Daarom nodigen wij je uit voor de bijeenkomst ‘Samen aan de Slag’ op maandag 15 april vanaf 19.00 uur in de Grote Kerk Groede.

• Tweede paasdag gesloten

Het Klanten Contact Centrum is aanstaande maandag, 1 april, gesloten in verband met Pasen.

• Besluitvormende raadsvergadering donderdag 4 april

De burgemeester van Sluis maakt bekend dat er een Besluitvormende raadsvergadering gepland is op donderdag 4 april 2024 om 19.30 uur in de raadzaal van het Belfort te Sluis. De agenda en bijbehorende stukken kunt u uitsluitend digitaal inzien. Raadpleeg de stukken en luister live mee via www.gemeentesluis.nl/Bestuur_en_Organisatie. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het Griffiersbureau, tel. 0117 - 457 291 of e-mail Griffiersbureau@gemeentesluis.nl.

• Annulering Informatieve raadsbijeenkomst dinsdag 2 april

De burgemeester van Sluis maakt bekend dat de Informatieve raadsbijeenkomst op dinsdag 2 april 2024 om 19.30 uur in de raadzaal van het Belfort te Sluis geannuleerd is.

• Overige nieuwsberichten

Alle nieuws- en persberichten van 2023 en 2024.