Taskforce Promotie & Marketing zet de gemeente Sluis weer op de kaart tijdens en na Covid-19

In de gemeente Sluis is, op initiatief van de ondernemers en in opdracht van de gemeenteraad, een Taskforce opgericht.
Deze Taskforce gaat aan de slag met de promotie en marketing van onze gemeente.
Hiermee willen we het ondernemersklimaat versterken.
Aan de Taskforce neemt een brede vertegenwoordiging vanuit verschillende ondernemersverenigingen en de gemeente deel.

Waarom een Taskforce?

We zijn als gemeente Sluis één van de hardst getroffen gebieden van Nederland, vanwege onze ligging en het sluiten van de grens met België.
Inmiddels staat, door versoepeling van de coronamaatregelen, de deur weer op een kier.
Om later – naar verwachting – weer volledig open te gaan.
Aan dagjesmensen, verblijfsgasten en inwoners willen we laten weten dat de gemeente Sluis er klaar voor is om iedereen te ontvangen en dat het veilig is om hier naartoe te komen.

Aanpak

Daarom starten we vanuit de Taskforce een promotiecampagne.
Een promotiefilmpje maakt daarvan onderdeel uit. Dit filmpje lanceren we binnenkort.
De Taskforce werkt in haar aanpak nauw samen met de gemeente, zodat acties aansluiten op actuele ontwikkelingen en geldende coronamaatregelen.
Want veiligheid van onze inwoners en gasten staat altijd voorop!

Meer informatie

Houd voor de actuele ontwikkelingen onder andere onze website en www.ondernemeninsluis.nl in de gaten.
Hierop publiceren we nieuwsupdates van de Taskforce.
Ondernemers ontvangen de updates zo veel mogelijk via ondernemersverenigingen.
Ondernemers die niet hierop zijn aangesloten, kunnen zich voor de updates aanmelden via ondernemen@gemeentesluis.nl.