Bedrijf vestigen

Drukte en bedrijvigheid. Maar ook rust en ruimte in het achterland. De gemeente Sluis biedt het beste van twee werelden. Knusse familiestranden én stille natuurgebieden. Drukke koopcentra én een weids polderlandschap. Moderne woonwijken én historische kernen. Ook interessant om te weten, is dat je hier in de meest Zuidwestelijke punt van Nederland bent. Vanuit logistiek en economisch oogpunt gunstig gelegen, met Zeebrugge, Brugge en Gent, maar ook Frankrijk op een steenworp afstand. De juiste locatie voor uw bedrijf is grotendeels afhankelijk van de bedrijfsactiviteiten die u uitvoert. In de bestemmingsplannen is nauwkeurig vastgelegd welke activiteiten op een bepaalde locatie toegestaan zijn.

Hebt u hulp of advies nodig bij vestigen in de gemeente Sluis?

Het ondernemersloket kan u helpen bij vestigen of verplaatsen in de gemeente Sluis. U kunt bij ons terecht voor advies, begeleiding en hulp bij het zoeken naar een geschikte locatie voor uw kantoor of bedrijfsruimte. Verder ondersteunen wij ook bij eventuele knelpunten. Heeft u een bepaalde locatie op het oog? Via www.ruimtelijkeplannen.nl kunt u alvast nagaan wat bestemmingplanmatig de mogelijkheden zijn. Zijn er nog vragen of onduidelijkheden? Stuur een berichtje naar ondernemen@gemeentesluis.nl of omgevingsvergunning@gemeentesluis.nl. Vergeet hierbij niet het exacte adres en een beknopte beschrijving van de gewenste activiteiten door te geven.

Hieronder staan verschillende typen locaties genoemd waar bedrijven zich kunnen vestigen.

Uw bedrijf vanuit huis

Welke activiteiten u vanuit huis kunt ondernemen is afhankelijk van het bestemmingsplan. Via www.ruimtelijkeplannen.nl kunt u opzoeken welke bestemming voor uw locatie van toepassing is.