12-dagenregeling aanvragen

Bent u houder of uitbater van een hotel, restaurant of café?
En organiseert u een activiteit met muziek waarbij de omgeving last kan hebben van geluid?
Dan kunt u 12 keer per jaar een melding doen voor het overschrijden van de standaard geluidsnormen.
Dit staat bekend als de 12-dagenregeling.

Regelen

Online melden 12-dagenregeling

Vul de melding 12-dagenregeling in en stuur deze per post of e-mail naar ons op.

Wat u moet weten

Dien de melding minstens 14 dagen voordat de activiteit begint in.
U krijgt daarna van ons een brief waarin staat of u toestemming krijgt.

  • Ook moet u zich houden aan de eindtijden voor de activiteit.
  •  Een muziekactiviteit binnen moet om 01.00 uur eindigen.
  •  Een muziekactiviteit op het terras bij uw horecazaak moet om 24.00 uur eindigen.

Kosten

Geen

Nog vragen?

Kom dan langs in het gemeentehuis of bel ons.